Præstindens Sure Heste
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Præstindens Sure Heste

PsHs forum, her planlægger vi, blærer os, hygger og alt det andet som nu hører til.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Coca Cola/flikka

Go down 
ForfatterBesked
Coca Cola/flikka




Antal indlæg : 1
Join date : 31/12/12

Coca Cola/flikka Empty
IndlægEmne: Coca Cola/flikka   Coca Cola/flikka EmptyMan Jun 24, 2013 5:18 am

Flikka her

jeg har spillet travian siden nov 2007 og tror faktisk ikke jeg har haft en pause fra spillet siden er blevet alt for bidt af det  ja kald det afhængig det vil nogen nok gøre

Jeg har spillet alene mange gange men det sidste stykke tid har jeg så spillet dual  bla sammen med simon som også er med på coca cola kontoen  er nok første gang jeg skal prøve at spille en hel server hvor vi er tre på kontoen

Var jo med til at vinde sidste s4 sammen med mange af jer som også er med denne gang, glæder mig til at få en hel server sammen med jer forhåbentlig man ved jo ikke om vi skulle gå hen og blive bombet væk for vi har planer om at være mega offensiv denne gang og ikke simme tropper som sidst.

Men mon ikke jeg er den ældste medlem med mine 57 år har stadig mit arbejde men hvor længe vides ikke da der er varslet fyringer ryger jeg får jeg jo endnu mere tid til trav men det varer noget inden jeg ved det

nå det var vist det meste er der noget så spørg bare  jeg er med på allychatten også
Tilbage til toppen Go down
 
Coca Cola/flikka
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Simon - Coca Cola

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Præstindens Sure Heste :: Præsentation af os selv-
Gå til: