Præstindens Sure Heste
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Præstindens Sure Heste

PsHs forum, her planlægger vi, blærer os, hygger og alt det andet som nu hører til.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Simon - Coca Cola

Go down 
ForfatterBesked
Coca Cola - Simon




Antal indlæg : 2
Join date : 09/01/13

Simon - Coca Cola Empty
IndlægEmne: Simon - Coca Cola   Simon - Coca Cola EmptyMan Jun 24, 2013 5:00 am

Simon her!

Jeg er ret ny her på slow serveren, og generelt set bare ny til Travian. Startede på Travian for lidt over et år siden på DKX, og det er siden det blevet til flere plyndrings og angrebsmedaljer, både alene men her på det sidste sammen med min faste dual, Flikka! 
Min første slowserver var da jeg kom ind på sidste S4, da Flikka stod med hendes konto og skulle bruge lidt mere onlinetid. Hun har taget mig under sine vinger og vist mig hvordan det her slow fungerer! Jeg var også en del af TFNWO(!) sidste runde, men kun i slutspillet, da DDS/Mojn var for trætte af os. 

Er kendt som ham der står med skylden for at bombe eget WW på DKX. Samt manden der leder DOH og holder WW på denne S1. 
Er 16 år gammel, så er en irriterende teenager med trang til at pulte byer som bar' fanden! 
Spiller sammen med Coke og Susanne på denne server, og vi går efter at hive både angrebs- og plyndringsmedaljer hjem i stor stil på denne server! Vi er alle tre ultraoffensive og har stor trang til at fjerne folks byer, når de bliver lidt for irriterende. Vi spiller Galler grundet den enorme kærlighed til de hurtige Lyn! 

Er næsten altid aktiv på vores Skype-chat, og i ser mig også som provokatør på det Danske Travian Forum! 
Tilbage til toppen Go down
 
Simon - Coca Cola
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Coca Cola/flikka

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Præstindens Sure Heste :: Præsentation af os selv-
Gå til: