Præstindens Sure Heste
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Præstindens Sure Heste

PsHs forum, her planlægger vi, blærer os, hygger og alt det andet som nu hører til.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 YpperstePræstinden

Go down 
ForfatterBesked
Falden1




Antal indlæg : 9
Join date : 24/07/12

YpperstePræstinden Empty
IndlægEmne: YpperstePræstinden   YpperstePræstinden EmptyFre Jun 21, 2013 9:18 am

Ja, kært barn har mange navne - Men fik titlen YpperstePræstinden på sidste s4 af vore fjender.
Er faktisk ret stolt af denne titel, men valgte denne gang at hedde noget mere grumt.

Jeg er måske en Kvinde, til tider en tøz, af og til en tudeMarie og sidst men ikke mindst en forkælet pige - som hedder Karina.

Jeg har spillet travian en del tid efterhånden, har altid gang i for mange servere - Men denne gang, vil jeg kun have s4. Jeg spiller altid off germaner og mister også altid min cleaner, især når Tow og jeg tager på tur sammen.

Tow og Maskinen er dem jeg følger - Har efterhånden spillet en del sammen med dem - Men den bedste server jeg har spillet endnu, var sidste s4 - Hvor en stor del af holdet er med igen. Sammenholdet var fedt og fornemmer det allerede igen.

Jeg er ung af sind og gammel i krop - det vil sige hængePatter og 38 år.

Er jyde med stort J - Er nemlig den type der gerne ruller rundt i høet og har træsko på.
Tilbage til toppen Go down
 
YpperstePræstinden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Præstindens Sure Heste :: Præsentation af os selv-
Gå til: