Præstindens Sure Heste
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Præstindens Sure Heste

PsHs forum, her planlægger vi, blærer os, hygger og alt det andet som nu hører til.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvem er jeg: Jaeger

Go down 
ForfatterBesked
Jaeger




Antal indlæg : 3
Join date : 28/06/13

Hvem er jeg: Jaeger Empty
IndlægEmne: Hvem er jeg: Jaeger   Hvem er jeg: Jaeger EmptyLør Jun 29, 2013 6:07 am

Godaften... Så må jeg hellere fortælle lidt om mig selv

Jeg er den unge halvdel af forrige S4's Jaeger konto, og har startet op primært for mig selv. Dog kigger oldjaeger ind i mellem ind.

Jeg er 18 år, snart 19. Og starter i 3.g på Midtfyns Gymnasium efter sommerferien.

Jeg har spillet en del servere snart, en del topaccounts og altid off. Mange kender mig nok for mine snedige angreb, og af og til gode taktiske evner. Dog er den manglende tid desværre en væsentlig faktor for mig på denne server. Derfor bliver det en stille og rolig hygge server for mig. Så jeg skal ikke drages ind i alt for meget politik og taktik, bare hygge med en lille cleaner Wink

Hvis der er noget kan i fange mig på skype: jaeger.trav@ gmail.com eller bare skrive en igm Smile

God server til jer alle.
Tilbage til toppen Go down
 
Hvem er jeg: Jaeger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Præstindens Sure Heste :: Præsentation af os selv-
Gå til: