Præstindens Sure Heste
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Præstindens Sure Heste

PsHs forum, her planlægger vi, blærer os, hygger og alt det andet som nu hører til.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Psychotic (Patrick)

Go down 
ForfatterBesked
Psychotic




Antal indlæg : 3
Join date : 21/06/13

Psychotic (Patrick) Empty
IndlægEmne: Psychotic (Patrick)   Psychotic (Patrick) EmptyMan Jun 24, 2013 6:42 am

Hej med jer, venner!

Navnet er Patrick - også kendt som Psychotic.
Jeg er en ung mand på 20 år, der gennem venner er faldet pladask for Travian. Efterhånden som mit netværk i Travian har udvidet sig, er det blevet til, at jeg denne gang ikke spiller med nogen jeg kender IRL.
Jeg er en nyudklækket travianspiller, med blot 2 servere bag sig og jeg har altid kørt mine egne kontoer. Denne gang forsøger jeg mig med offensiv romer Smile
Det der tænder mig ved Travian er fællesskabet, dramaet, strategierne, intrigerne, krigene, spinnet og rivalerne. Man kan opleve meget i Travian, og jeg håber på, at denne server vil bringe mig lige så mange op- og nedture, som jeg har oplevet på de andre servere.

Dette er min første S4, har før denne kun spillet S1.

I skal være hjertelig velkommen til at skrive til mig, hvis i skulle få lyst til at give mig en sviner Wink

Mvh

Patrick
Tilbage til toppen Go down
 
Psychotic (Patrick)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Præstindens Sure Heste :: Præsentation af os selv-
Gå til: