Præstindens Sure Heste
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Præstindens Sure Heste

PsHs forum, her planlægger vi, blærer os, hygger og alt det andet som nu hører til.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 dora the explorer

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




dora the explorer Empty
IndlægEmne: dora the explorer   dora the explorer EmptySøn Jun 23, 2013 7:44 pm

heyy jeg er en 19 m fra Falster som har en del venner der har spillet travian, så nu syndes de at det var på tide jeg begyndte at spille det.
har haft en del erfaring i ogame (top 50) hvor jeg har ligget i den bedste alliance på serveren og været med til at kordiner angreb og hjulpet mine venner op.
jeg er færdig på HTX på tirsdag (sidste eksamen) og efter da skal jeg ud og arbejde og have nogle få klasser på HF/vuc så jeg kan komme ind i politiet med en god karakter
jeg elsker at game, har været gamer nærmest hele mit liv. jeg spiller mange forskellige spile mmo, fps, rpg, mopa og så vidre men dog er det nok wow jeg spiller mest.
jeg er elendig til at stave, så det må i desværre bære lidt over med Smile
jeg er et sødt og sjovt menneske(nok også lidt mærkelig), men må nok indrømme jeg er lidt genert i starten, så bare vent Wink



elephant
Tilbage til toppen Go down
 
dora the explorer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Præstindens Sure Heste :: Præsentation af os selv-
Gå til: